You're not mine anymore~
Who are you?


Siapa tu ? siapa ny ? haa ? Dia pendek dia gembeng and dia sayang awak :)

Gossip Admin Linkies Buddies


Super Everything

He's the one and only :) ketawa bersama menangis bersama , i don't know what happen to me if you have gone in my life :( really love and miss you dear BESTFRIEND!




touch at the song!not at the tittle


IM4U

Heyy readers :) Fuhhh semalam terharu gila aku sambut merdeka dekad rumah :P Even tenguk dari tv jehh tapi aku rase bangge woo jadik ANAK MALAYSIA !!!! Merdeka55 superhebat guys :) Teringat pulak aku bila belajar sejarah form 3 :) Ya allah kesian nyew nenek moyang kita nak dapad kan kemerdekaan :'( And atok mak aku phun ade pade zaman tu :| Dea selalu cerita jepun suka serang dari atas Lepas tu dea selalu cakap hidup memang susa time tu Makanan deaorg ubi kayu jhe :'( And now buda-2 2012 Kita semua makan yang sedap-2 Thanks to all pahlawan melayu ! IM4U

Actly for this entry aku bukan nk cerita lebih pasal merdeka :) Tu just sampingan jhe :D Hmmm Aku yang patut yang patut memberi nya segala Kerna aku mampu Aku mampu melakukan apa-2 saja UNTUK DEA ! HEY ! UNTUK DEA ! HEY ! UNTUK DEA UNTUK DEA <3 Aummmmmm Missyuhhh pedot Sampai demam-2 tau aku rindu kau :| Btw wish you luck for trial SPM :) Be the best babe Even aku tau kau akan down and tdow jhe bila dapad paper :P HEHE Joking :P I L O V E Y O U and always L O V E Y O U !

aiman shafiqa