You're not mine anymore~
Who are you?


Siapa tu ? siapa ny ? haa ? Dia pendek dia gembeng and dia sayang awak :)

Gossip Admin Linkies Buddies


Super Everything

He's the one and only :) ketawa bersama menangis bersama , i don't know what happen to me if you have gone in my life :( really love and miss you dear BESTFRIEND!




touch at the song!not at the tittle


Ohhsemmmm !


 Heyyy guys :) Amacam ? Ade baik ke korang ;) Oky napak kan buda omel ketot yg kiri tu yang kiri tu kay >< Oky macam korang dha tau dea bestie aku kenn kenn <3 Oky meloveyou ketots 
Dont ever try to take here from me oky ! 
Aku sekeh karang HAHA 
Erhh bungukk rindu kau ohh dha due hari tau meet kan HAHA **baru two days :p
Sayang ! Kau egt kan impian kitaa due Yeahhh !
Dha promis kan lepas ny nak study Hope kitaa due capai impian kita tu oky :)
Macam yang kau cakap tu ketot :
1 . tak nak ponteng kelas
2 . tak nak cabut sekolah balik awal 
3 . tak nak masuk kelas lambat
4 . tak nak tidor dalam kelas
5 . tak nak ketawa kuat-2 dlam kelas lagi
6 . tak nak mantol cakap ckgu lagi
7 . tak nak tak buad homework
8 . tak nak menganjing lagi 
HAHA >< Act banyak lagi yang kita cakap kan sayang :) 


Yang ny pulak buda keding sayang aku :) Yeahhh ! 
Meloveyou baby omel omel yang selalu perasan omel :P
Btw kau memang omel kay omel :)
Sayang ! Thanks sebab kau still rapat dengan aku and tak macam yang lain :/
Seriusly rindu sangat gangg kita dlu But biar kan jhe mase lupe kan semua tu :|
Sayang ! Kenape lha kau pandai sangat Haihhh Tak boleh jdk ny ^^^
Time exam padahal kau tdow tapi kau terbaiikk Tak mcm aku ny jahhh Haihhh
Kau tak kan hilang bestie kau doe :) Percaye pada aku 
Kau jangan risau kay >.<
Suke gilaa time kau dengan aku lawan menganjing :D
Example
dea : pika sial
aku : kila babi
dea : pika bongok
aku : kila bodoh 
HAHA :p Act kita orang memang mengarut seked 
Main ejek-2 tu suke-2 jhe oky 
Tak simpan dalam hati tau :)
Macam kau pena cakap WATLEK !

p/s : jangan pernah tinggal kan aku oky beruukk-2 ku sayang HAHA