You're not mine anymore~
Who are you?


Siapa tu ? siapa ny ? haa ? Dia pendek dia gembeng and dia sayang awak :)

Gossip Admin Linkies Buddies


Super Everything

He's the one and only :) ketawa bersama menangis bersama , i don't know what happen to me if you have gone in my life :( really love and miss you dear BESTFRIEND!




touch at the song!not at the tittle


SuperSibling

Heyyy heyyy reader :) Amacam school holiday korang ? Mesti seronok gilakk babeng kan :DD Tak macam holiday ak kali ny Sumpah busan gilakk :/ Hmm But Kali ny punye holiday ak dapad meet akk tiri ak from philiphin and my new superman (abg tiri) <3 Hohooo ! Heyyy I wanna i wanna say I LOVE YOU SIBLING ! Mmmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh !


Thats kuya kuling :) I do love you abang HAHA


Yang ny pulak ate isangg ! Heyy ! I do love you jugakk sis :)